петак, 30. септембар 2011.

Trazi srcem i nikad me neces izgubiti jer gubitnici nisu ni bili deo mog sna.Ne trazi ocima jer ce te navesti na pogresan put.U tvom svetu tisine jos uvek dopiru reci koji kradu spokoj i navode na greh.Na mojim dlanovima jos spavaju sve te neizgovorene tajne koje sapuces sebi u jutra dalek i snen.Opet ustajem i trazim sva svoja lica.Ono koje bih prepoznala jos krijem ispod jastuka, jer kisa je tvoje vreme za lov a moje za bezanje.Ako se ikada sretnemo nemoj mi reci da si bas mene trazio,jer nikada ti necu priznati da sam se igrala sa vatrom.Ostaju neizgovorene reci,najlepse od svih koje ce iko ikada izgovoriti.Kad uspes uhvatiti svetlost,svemir i nezno ga sakrijes u dzepove a pri tome ti ni juce ni danas jos manje sutra ne budu pretile vatrom greha, onda ces znati da si zivot ziveo drugacije od drugih.Svaki zivot je laz za sebe, a svaka ljubav vodilja u nepoznato..Nadji me u 
svojoj jednostavnosti tamo gde drugi ne zalaze...