петак, 10. фебруар 2012.


"Mene ne zanima kako zarađuješ za život. Ja želim da znam za čim žudiš i da li se usuđuješ da sanjaš o tome, da ispuniš čežnju svog srca. Mene ne zanima koliko godina imaš. Ja želim da znam da li ćeš rizikovati da ispadneš budala zbog ljubavi, zbog snova, zbog avanture koja se zove biti živ. Ja želim da znam da li si dodirnuo središte sopstvene tuge, da li su te otvorile izdaje života, ili si se skvrčio i zatvorio iz straha od daljeg bola. Želim da znam možeš li da sediš sa bolom-mojim ili svojim, ne meškoljeći se da ga prikriješ ili umanjiš, ili zatreš.
Želim da znam možeš li da druguješ sa radošću-mojom ili svojom. Mene ne zanima da li je priča koju mi kazuješ iskrena. Ja želim da znam možeš li da razočaraš druge da bi bio iskren prema sebi, možeš li da podneseš optužbu izdaje, a da ne izdaš sopstvenu dušu. Ja želim da znam možeš li da budeš veran, pa stoga dostojan poverenja.
Mene ne zanima gde živiš i koliko para imaš. Ja želim da znam možeš li se dići posle noći bola i očaja, iscrpljen, satrt do srži, da uradiš ono što se mora uraditi. Mene ne zanima ko si ti, ni kako si se obreo ovde. Ja želim da znam hoćeš li stati u središte ognja zajedno sa mnom, a da ne ustukneš. Mene ne zanima gde, ili šta, ili kod koga si učio. Ja želim da znam šta je to što te drži iznutra, kada sve drugo otpadne. Ja želim da znam možeš li da budeš sam sa sobom. Da li zaista voliš društvo u kome se nađeš u praznim trenucima."